Kristin Theo Stuestøl

Separatutstilling av Kristin Theo Stuestøl, 4. september - 2. oktober 2021.

Hvaler Kunstforening ønsker velkommen til utstilling med Kristin Theo Stuestøl. Kristin er født i 1958, hun er bosatt på Hvaler, er utdannet i billedkunst fra California College of Arts i 1984, og fra Statens Kunstakademi i Oslo under professorene Ørnulf Opdahl og Jon Anton Risan i 1998/98.

Kristin Theo Stuestøl har deltatt på en rekke utstillinger og er innkjøpt til Drammen Museums faste samling i åe 2000. Hun stilte ut i Ås Kunstforening, hvor hun var månedens kunstner. I Kunstgaten vil vi få se oljemalerier og materialbilder. Kristin har et ønske om å tolke det vakre rundt oss; hun ser landskapene inne i seg og formidler følelser og stemninger. Dette bruker hun mye kontraster for å få frem, kontrastene avspeiles i hennes kunst. Arbeidene hennes kan ofte sees som serier.

Det er med glede Hvaler Kunstforening ønsker velkommen til Kristin Stuestøl som utstiller i Kunstgaten.

Utstillingen poner 4. september og vil vare til 2. oktober 2021. Velkommen.

Forrige

Medlemsutstilling 2021