Bli medlem i Hvaler kunstforening!

Har du tilknytning til Hvaler og vil møte andre kunstinteresserte, lære mer om kunst, stille ut egne verk eller prøve deg på en ny kunstteknikk? Vi ønsker deg varmt velkommen som medlem i kunstforeningen vår!

Kurs i ulike kunstuttrykk som tresnitt, akvarellmaling og fotografi, er et tilbud du kan få glede av som medlem i Hvaler kunstforening. Foto: Merete Pedersen.

Hva innebærer et medlemskap?

Med et medlemskap i Hvaler kunstforening er du med på å støtte foreningens arbeid med å skape kunst- og kulturopplevelser på Hvaler, samtidig som du får delta i et spennende og aktivt kunstmiljø!

Som medlem får du også flere fordeler, som rabatter, tilgang til kurs og mulighet til å stille ut egne kunstverk på årets medlemsutstilling.

Årskontingenten er 300 kroner for enkeltmedlemmer og 450 kroner for ektepar og samboere.

Vi du bli medlem? Du finner påmeldingsskjema litt lenger ned på siden!

• Medlemmer får 5 % rabatt på kunstverk som stilles ut i Kunstgaten.

• Få medlemspris på utflukter og andre arrangementer i regi av kunstforeningen.

• Kunstforeningen arrangerer av og til kurs for medlemmene våre, f.eks. i ulike kunstteknikker.

• Hvert år har vi en medlemsutstilling der alle medlemmer som ønsker det har mulighet til å stille ut egne kunstverk i Kunstgaten.

• Som medlem har du stemmerett på årsmøtet og får mulighet til å påvirke og engasjere deg i kunstforeningens arbeid.

• Hvert år har vi et medlemslotteri, der alle medlemmer er med i trekningen av kunstverk som foreningen har kjøpt inn fra utstillingene våre.

Medlemsfordeler

Vil du bli medlem?

Eller har du spørsmål om medlemskap? Send oss en e-post via skjemaet under eller til hvalerkunstforening@gmail.com

Vil du bidra i kunstforeningen?

Vi er alltid på utkikk etter flere engasjerte folk som ønsker å bidra i kunstforeningen!

Kanskje du vil være med på å arrangere utstillingsåpninger, sitte vakt i Kunstgaten, lage innhold til sosiale medier, holde malekurs for barn, ta bilder, eller noe helt annet?

Vi vil gjerne høre fra deg!